Nästa söndag åker guldgänget på en bussresa till Liseberg. Seniorer och övriga intresserade inbjuds att följa med på en rolig dag i Göteborg. Den traditionsrika Lisebergsresan går i år av stapeln söndagen den 14/8. Vi åker som vanligt tillsammans i buss till Göteborg och Liseberg och siktar på att ankomma Göteborg lagom till att Liseberg öppnar. Klubben står för delar av kostnaden för guldgänget så medlemmar i gänget betalar 200 kr för resa, entré och åkpass. Seniorer och övriga intresserade betalar entré (45:-) och åkpass (265:-).
|