Lisebergsresa med guldgänget - söndag 14/8 2005-08-04 14:54 

Nästa söndag åker guldgänget på en bussresa till Liseberg. Seniorer och övriga intresserade inbjuds att följa med på en rolig dag i Göteborg.

Den traditionsrika Lisebergsresan går i år av stapeln söndagen den 14/8. Vi åker som vanligt tillsammans i buss till Göteborg och Liseberg och siktar på att ankomma Göteborg lagom till att Liseberg öppnar. Klubben står för delar av kostnaden för guldgänget så medlemmar i gänget betalar 200 kr för resa, entré och åkpass. Seniorer och övriga intresserade betalar entré (45:-) och åkpass (265:-).

Avresa: Karlslund kl. 07:00 söndagen den 14/8
Resa: Vi stannar för matsäck vid Götene (ungefär halvvägs)
Ankomst: i tid för Lisebergs öppnande
Hemresa: Enligt överenskommelse på bussen
Anmälan: Görs i kommentarsfältet nedan eller till Peter Johansson, 070-221 93 02, 019-27 04 68


Lisebergs hemsida

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1428


Skrivet av:

Johan Gunnarsson