|
Kontrollutsättning till SVM
| 2005-07-29 19:09 |
På onsdag 3/8 kommer det att bli en gemensam resa upp till Kilsbergen för att sätta ut kontrollstolpar till SVM.
Vi samlas i Karlslund klockan 17.30 för att dela ut kontrollområden samt stolpar, därefter åker vi upp och sätter ut dem. Är det så att man inte kan vara med denna dag går det utmärkt att sätta ut dem på egen hand, bara de är ute till torsdag. Kontakta isf Calle för kartutlämning.
Följande personer har jag uppskrivna för att hjälpa till:
Jonas Victorin Erik Harlén Calle Olsson Per Jonhed Per Sjögren Oskar Arlebo Per Janzon Daniel Gustavsson Henrik Nord Johan Ericsson Fredrik Björklund
Reserv: GustavGroth
OBS! Det behövs fortfarande folk till utsättning av skärmar/enheter på lördag, anmäl er i kommernatrsfältet.
|
Kommentarer
| 8 inlägg hittills |
|
 |
Hello! This post was created with XRumer 23 StrongAI. Good luck :) |
|
 |
Hello! This post was created with XRumer 23 StrongAI. Good luck :) |
| Skrivet av: | Calle [2005-08-01 21:42] | |
|
 |
| Stefan>> Låter mkt bra, ska prata med Albin om hur många som behövs men räkna med att du kommer att vara med.. |
| Skrivet av: | stefan [2005-08-01 21:25] | |
|
 |
| calle>>Jag kan på lördag om det är ont om folk. |
| Skrivet av: | Calle [2005-08-01 18:09] | |
|
 |
| Kontrollutsättare>> Mer info kommer vilken dag som helst.. |
| Skrivet av: | Löken [2005-08-01 14:11] | |
|
 |
| Jag kan sätta ut på lördag. Det kommer mer info om detta eller?? |
| Skrivet av: | Pionhed [2005-08-01 7:18] | |
|
 |
| Jag sätter ut på lördag! |
| Skrivet av: | Axel [2005-07-31 20:18] | |
|
 |
| Jag sätter ut på lördag! |
[Tillbaka]
|