INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Kontrollutsättning till SVM 2005-07-29 19:09 

På onsdag 3/8 kommer det att bli en gemensam resa upp till Kilsbergen för att sätta ut kontrollstolpar till SVM.

Vi samlas i Karlslund klockan 17.30 för att dela ut kontrollområden samt stolpar, därefter åker vi upp och sätter ut dem. Är det så att man inte kan vara med denna dag går det utmärkt att sätta ut dem på egen hand, bara de är ute till torsdag. Kontakta isf Calle för kartutlämning.

Följande personer har jag uppskrivna för att hjälpa till:

Jonas Victorin
Erik Harlén
Calle Olsson
Per Jonhed
Per Sjögren
Oskar Arlebo
Per Janzon
Daniel Gustavsson
Henrik Nord
Johan Ericsson
Fredrik Björklund

Reserv: GustavGroth

OBS! Det behövs fortfarande folk till utsättning av skärmar/enheter på lördag, anmäl er i kommernatrsfältet.




Skrivet av:

Calle Olsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1421


  [Tillbaka

Kommentarer 8 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: XRumer23Ded [2024-05-30 3:20]
Hello!

This post was created with XRumer 23 StrongAI.

Good luck :)

Skrivet av: XRumer23Ded [2024-05-28 21:17]
Hello!

This post was created with XRumer 23 StrongAI.

Good luck :)

Skrivet av: Calle [2005-08-01 21:42]
Stefan>> Låter mkt bra, ska prata med Albin om hur många som behövs men räkna med att du kommer att vara med..

Skrivet av: stefan [2005-08-01 21:25]
calle>>Jag kan på lördag om det är ont om folk.

Skrivet av: Calle [2005-08-01 18:09]
Kontrollutsättare>> Mer info kommer vilken dag som helst..

Skrivet av: Löken [2005-08-01 14:11]
Jag kan sätta ut på lördag. Det kommer mer info om detta eller??

Skrivet av: Pionhed [2005-08-01 7:18]
Jag sätter ut på lördag!

Skrivet av: Axel [2005-07-31 20:18]
Jag sätter ut på lördag!



[Tillbaka]