|
Kontrollutsättning till SVM
| 2005-07-29 19:09 |
På onsdag 3/8 kommer det att bli en gemensam resa upp till Kilsbergen för att sätta ut kontrollstolpar till SVM.
Vi samlas i Karlslund klockan 17.30 för att dela ut kontrollområden samt stolpar, därefter åker vi upp och sätter ut dem. Är det så att man inte kan vara med denna dag går det utmärkt att sätta ut dem på egen hand, bara de är ute till torsdag. Kontakta isf Calle för kartutlämning.
Följande personer har jag uppskrivna för att hjälpa till:
Jonas Victorin Erik Harlén Calle Olsson Per Jonhed Per Sjögren Oskar Arlebo Per Janzon Daniel Gustavsson Henrik Nord Johan Ericsson Fredrik Björklund
Reserv: GustavGroth
OBS! Det behövs fortfarande folk till utsättning av skärmar/enheter på lördag, anmäl er i kommernatrsfältet.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1421
Skrivet av:

Calle Olsson
|