INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Rikslägret 2001 2001-06-29 20:48 

Tyvärr slutade Rikslägret idag. Massa skojiga träningsbanor och en hel OL cup.

Lovade Oskar att skriva om Idre.
Allt försvann tyvärr när jag var klar första gången eftersom jag råkade trycka på rensa. Vid försök nr 2 så hängde sej datorn. Men en fullständig raport kommer i nästa oljud.Det var iallafall fina och jobbiga banor,alldeles för fint väder och goda äpplen. Första dan i Ol cupen gick bara 50% av oss 8 runt men dom två resterande dagarna tog sej alla runt. Torsdags kvällen ägnades åt disco och idag (fredag) var det hemresa. Kan ni inte hålla er till nästa oljud så fråga mej, Madde N ,Oscar O,Fredrik B, Erik E,Björn N, Manne F eller Oskar A så får ni förhoppningsvis veta mer..


Bilder har jag inga men det kanske finns på orientering.se.


http://www.orientering.se


Skrivet av:

Agnes Utbult
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=141


  [Tillbaka



[Tillbaka]