|
Rikslägret 2001
| 2001-06-29 20:48 |
Tyvärr slutade Rikslägret idag. Massa skojiga träningsbanor och en hel OL cup.
Lovade Oskar att skriva om Idre. Allt försvann tyvärr när jag var klar första gången eftersom jag råkade trycka på rensa. Vid försök nr 2 så hängde sej datorn. Men en fullständig raport kommer i nästa oljud.Det var iallafall fina och jobbiga banor,alldeles för fint väder och goda äpplen. Första dan i Ol cupen gick bara 50% av oss 8 runt men dom två resterande dagarna tog sej alla runt. Torsdags kvällen ägnades åt disco och idag (fredag) var det hemresa. Kan ni inte hålla er till nästa oljud så fråga mej, Madde N ,Oscar O,Fredrik B, Erik E,Björn N, Manne F eller Oskar A så får ni förhoppningsvis veta mer..
Bilder har jag inga men det kanske finns på orientering.se.
http://www.orientering.se
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=141
Skrivet av:

Agnes Utbult
|