INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Uppföljningsträning 14/6 2005-06-12 11:42 

På Tisdag ska mentorerna få chansen att följa upp sina guldgängare igen, vi samlas kl 17:30 i Karlslund eller 18:00 i Klockhammar.

Vi kommer att springa på de fasta kontroller som finns i Klockhammarstrakten så det är fritt fram för vem som helst att vara med.
Det kommer att finnas ett par mallkartor med alla fasta kontroller på sedan får ni själva bestämma vilka punkter som är lämpligt att besöka.
Jag skulle vilja veta hur många som kommer så jag kan trycka upp blanka kartor.
Skriv en kommentar i kommentarsfältet.




Skrivet av:

Stefan Aronsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1393


  [Tillbaka

Kommentarer 22 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Cassius [2005-06-14 16:36]
jag måste tyvärr avboka..

Skrivet av: dg [2005-06-14 16:25]
Jag har lyckats slingrat mig ur skolans grepp, så jag kommer!

Skrivet av: fille [2005-06-14 14:42]
kommer inte för jag är fortfarande sjuk..

Skrivet av: cassius [2005-06-14 7:46]
jag kommer

Skrivet av: pettson [2005-06-13 21:30]
jag tänkte dyka upp

Skrivet av: matte [2005-06-13 19:45]
jag kommer

Skrivet av: Vicy [2005-06-13 19:38]
I'll be there!

Skrivet av: gurra [2005-06-13 18:56]
jag kommer! Jag tror Björklund också kommer

Skrivet av: stefan [2005-06-13 17:17]
Brynäs>>Det är de nya kontrollerna jag har!

Skrivet av: djN [2005-06-13 16:16]
.. och jag tar hand om honom

Skrivet av: Clobbis [2005-06-13 15:55]
jag kommer!

Skrivet av: Sara o Christer [2005-06-13 15:48]
Kommer

Skrivet av: Björne [2005-06-13 15:15]
Kommer!

Skrivet av: Balken [2005-06-13 15:11]
I'll be there

Skrivet av: Brynäs [2005-06-13 15:06]
Vet du om att Lars Härdmark har inventerat, justerat och flyttat en del kontroller.

Skrivet av: snorkfröken [2005-06-13 15:02]
Kommer

Skrivet av: Chewie [2005-06-13 12:23]
Jag kommer

Skrivet av: da Silva [2005-06-13 8:42]
Kommer.

Skrivet av: Öberg [2005-06-13 8:19]
Per o Sara är med!

Skrivet av: Piraten [2005-06-13 7:50]
Räkna med mig

Skrivet av: kristin [2005-06-12 22:20]
jag kommer!

Skrivet av: Jake [2005-06-12 20:37]
Ja kommer!



[Tillbaka]