|
Uppföljningsträning 14/6
| 2005-06-12 11:42 |
På Tisdag ska mentorerna få chansen att följa upp sina guldgängare igen, vi samlas kl 17:30 i Karlslund eller 18:00 i Klockhammar.
Vi kommer att springa på de fasta kontroller som finns i Klockhammarstrakten så det är fritt fram för vem som helst att vara med. Det kommer att finnas ett par mallkartor med alla fasta kontroller på sedan får ni själva bestämma vilka punkter som är lämpligt att besöka. Jag skulle vilja veta hur många som kommer så jag kan trycka upp blanka kartor. Skriv en kommentar i kommentarsfältet.
|
Kommentarer
| 22 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Cassius [2005-06-14 16:36] | |
|
 |
| jag måste tyvärr avboka.. |
| Skrivet av: | dg [2005-06-14 16:25] | |
|
 |
| Jag har lyckats slingrat mig ur skolans grepp, så jag kommer! |
| Skrivet av: | fille [2005-06-14 14:42] | |
|
 |
| kommer inte för jag är fortfarande sjuk.. |
| Skrivet av: | cassius [2005-06-14 7:46] | |
|
 |
| jag kommer |
| Skrivet av: | pettson [2005-06-13 21:30] | |
|
 |
| jag tänkte dyka upp |
| Skrivet av: | matte [2005-06-13 19:45] | |
|
 |
| jag kommer |
| Skrivet av: | Vicy [2005-06-13 19:38] | |
|
 |
| I'll be there! |
| Skrivet av: | gurra [2005-06-13 18:56] | |
|
 |
| jag kommer! Jag tror Björklund också kommer |
| Skrivet av: | stefan [2005-06-13 17:17] | |
|
 |
| Brynäs>>Det är de nya kontrollerna jag har! |
| Skrivet av: | djN [2005-06-13 16:16] | |
|
 |
| .. och jag tar hand om honom |
| Skrivet av: | Clobbis [2005-06-13 15:55] | |
|
 |
| jag kommer! |
| Skrivet av: | Sara o Christer [2005-06-13 15:48] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Björne [2005-06-13 15:15] | |
|
 |
| Kommer! |
| Skrivet av: | Balken [2005-06-13 15:11] | |
|
 |
| I'll be there |
| Skrivet av: | Brynäs [2005-06-13 15:06] | |
|
 |
| Vet du om att Lars Härdmark har inventerat, justerat och flyttat en del kontroller. |
| Skrivet av: | snorkfröken [2005-06-13 15:02] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Chewie [2005-06-13 12:23] | |
|
 |
| Jag kommer |
|
 |
| Kommer. |
| Skrivet av: | Öberg [2005-06-13 8:19] | |
|
 |
| Per o Sara är med! |
| Skrivet av: | Piraten [2005-06-13 7:50] | |
|
 |
| Räkna med mig |
| Skrivet av: | kristin [2005-06-12 22:20] | |
|
 |
| jag kommer! |
| Skrivet av: | Jake [2005-06-12 20:37] | |
|
 |
| Ja kommer! |
[Tillbaka]
|