|
Uppföljningsträning 14/6
| 2005-06-12 11:42 |
På Tisdag ska mentorerna få chansen att följa upp sina guldgängare igen, vi samlas kl 17:30 i Karlslund eller 18:00 i Klockhammar.
Vi kommer att springa på de fasta kontroller som finns i Klockhammarstrakten så det är fritt fram för vem som helst att vara med. Det kommer att finnas ett par mallkartor med alla fasta kontroller på sedan får ni själva bestämma vilka punkter som är lämpligt att besöka. Jag skulle vilja veta hur många som kommer så jag kan trycka upp blanka kartor. Skriv en kommentar i kommentarsfältet.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1393
Skrivet av:

Stefan Aronsson
|