|
Funktionärer till KFUM Multisport
| 2005-06-06 21:24 |
På måndag den 13 juni kommer vi huvudfunktionärer att försöka bemanna vårt arrangemang den 2 juli. Därför vill jag att du som läser detta senast under helgen anmäler om du KAN eller INTE KAN medverka som funktionär tävlingsdagen den 2 juli.
Gör detta genom vår anmälningsfunktion här på hemsidan. Det underlättar mycket om vi tidigt vet vilka som kan och inte kan medverka. Tack på förhand för ditt besked.
[Tillbaka]
|