Funktionärer till KFUM Multisport 2005-06-06 21:24 

På måndag den 13 juni kommer vi huvudfunktionärer att försöka bemanna vårt arrangemang den 2 juli. Därför vill jag att du som läser detta senast under helgen anmäler om du KAN eller INTE KAN medverka som funktionär tävlingsdagen den 2 juli.

Gör detta genom vår anmälningsfunktion här på hemsidan. Det underlättar mycket om vi tidigt vet vilka som kan och inte kan medverka. Tack på förhand för ditt besked.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1387


Skrivet av:

Erik Göthlin