|
Sommar-Kickoff den 4 juni UPPDATERAD
| 2005-05-26 22:00 |
Träning i Kåvi. Uppföljning av Guldgänget. Möte i Karlslund.
Avresa Karlslund kl 09:30. OBS! NY TID. Start 2 km norr Kåvi gård. De som vill ha länge distans får springa en extrasväng efter uppföljningen. Pasta med köttfärssås kommer att serveras från 12:00. Vi försöker starta mötet kl 12:30.
Mötet kommer bl.a. innehålla följande:
Utvärdering av vårens kavlar Diskussion kring kommande SM-läger Planering sommarträningen Höstens tävlingsplanering
I anmälans fritextfält skriver du vad du kommer att vara med på. T.ex. "Endast träning" eller "Träning+Mat+Möte".
Viktigt att så många som möjligt kommer. Tänk gärna igenom vad som varit bra/dåligt med årets säsong vad gäller träning, tävling, organisation och egna insatser samt vad vi ska jobba med inför nästa år.
Till anmälan >>
[Tillbaka]
|