Sommar-Kickoff den 4 juni UPPDATERAD 2005-05-26 22:00 

Träning i Kåvi. Uppföljning av Guldgänget. Möte i Karlslund.

Avresa Karlslund kl 09:30. OBS! NY TID. Start 2 km norr Kåvi gård. De som vill ha länge distans får springa en extrasväng efter uppföljningen. Pasta med köttfärssås kommer att serveras från 12:00. Vi försöker starta mötet kl 12:30.

Mötet kommer bl.a. innehålla följande:

  • Utvärdering av vårens kavlar
  • Diskussion kring kommande SM-läger
  • Planering sommarträningen
  • Höstens tävlingsplanering

    I anmälans fritextfält skriver du vad du kommer att vara med på. T.ex. "Endast träning" eller "Träning+Mat+Möte".

    Viktigt att så många som möjligt kommer. Tänk gärna igenom vad som varit bra/dåligt med årets säsong vad gäller träning, tävling, organisation och egna insatser samt vad vi ska jobba med inför nästa år.


    Till anmälan >>

    Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1380


    Skrivet av:

    Daniel Nordström