INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Classic Motor Festival En Plats vakant Söndag 2005-06-03 21:14 

Kan någon ta Lasse J´s pass??

Ni som inte har parkeringsbiljetter får kontakta Kerstin
Arbetsinstruktion finns längre ned på sidan.


Även i år har vi lovat att arbeta vid Classic Motor Festival i Ånnaboda. Vi behöver Din hjälp.
Arbete består i att bemanna försäljningsställen, 2 st
Arbetspassen framgår av tabell nedan:

Tack alla Ni som ställer upp och jobbar!

Frågor Kerstin Norman

Fredag 3/6
(Öppet 13-21+)
Lördag 4/6
(Öppet 8-19)
Söndag 5/6
(Öppet  8-17)

Kl 7-13
2 personer
-----------
(Ulla J      )
(Hasse J )

 

Kl 7-12:30
4  personer
------------
(?                  )
(Hans-Göran P )
(Anne L  )
(Hans L  )

Kl 8-14
7 personer
-----------
(Micke F )
(Widdas )
(Christina L )
(Barbro C ) 
(Henrik C )
(Birgitta A)
(Lasse A)

Kl 13-19
2 personer
-----------
(Gunilla P)
(Bosse P )

Kl 12-17
4 personer
-----------
(Pecka N )
(Fredrik B)
(Per J )
(Jessika )

Kl 13-17:30
3 personer
------------
(Anette C  )
(Kerstin N )
(Pecka N  )

Kl 14-19
7 personer
-----------
(Emile N till 17 )
(Agnetha K-17 )
(Matts K till 17 )
(Kristina J)
(Gösta J )
(Cornelia N)
(Petra E)

Kl 17-22
4 personer
-----------
(Daniel G  )

(Emma A )
(Janne J )
(Peter J )

Classic Motor Festival
3-5 juni 2005




Skrivet av:

Per-Anders Norman
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1364


  [Tillbaka

Kommentarer 32 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: AA [2005-06-04 21:00]
Hjälper till med frukostrusningen mellan 7 och 9 i morgon. Vill någon lösa av sedan går det bra.

Skrivet av: NormanK [2005-06-01 15:07]
Pionhed>> Vi har tacksamt noterat detta!!

Skrivet av: Pionhed [2005-06-01 14:20]
Pecka: Taskig mottagning på mobilen imorse, men jag tro att du förstod att jag och Jessica tar Söndag 12-17.

Skrivet av: Snorkfröken [2005-05-31 15:33]
Jag kan jobba fredag eftermiddag

Skrivet av: enicolas [2005-05-30 21:01]
hej, jag tar ett pass på lördagen 14.00-17.00

Skrivet av: Lasse A [2005-05-28 14:48]
Mike Friman tar ett pass lördag kl 8 -14

Skrivet av: Widdas [2005-05-26 22:26]
Jag kan ta passet 8-14 på lördagen.

Skrivet av: Pecka [2005-05-24 22:43]
Det finns ett förslag att dela upp i mindre pass för att kunna planera lättare.

Om någon kan ta del av ett pass är det fritt fram att föreslå det hellre än att avstå.

Skrivet av: Pecka [2005-05-23 22:25]
Nu börjar det likna något! Men fortfarande saknas det folk på en del ställen

Skrivet av: hooken [2005-05-23 20:07]
Pecka>>måste avboka min tid tyvärr har fått förhinder...

Skrivet av: Emma [2005-05-23 17:12]
Pecka>> Jag kan ta tiden Jonas avbokat mellan 17-22 på fredagen

Skrivet av: stefan [2005-05-23 15:10]
Pecka>>Fredag kväll blir bra, men kan nog inte komma före 18,

Skrivet av: JoV [2005-05-23 13:54]
Pecka>>Ändrar mig igen. Kan INTE, tyvärr...

Skrivet av: Peiza [2005-05-23 11:23]
sätter då tydligen käppar i hjulet för mig också...

Skrivet av: Groth [2005-05-23 10:19]
Måste avtacka mig den bokade tiden.

Skrivet av: JoV [2005-05-23 9:45]
Pecka>> Jag måste ändra mig pga av nedanstånde. Kan stå 17-22 på fredagen istället

Skrivet av: dg [2005-05-23 9:28]
Pecka>> Följade står på programmet då:

Träning & Guldgäng: Distans-OL och uppföljning Klockhammar Avlöp kl. 10 Klockhammar. Avresa Karlslund kl. 9:30 Ansv.
Sommarkickoff: Seniorer och Guldgäng Klockhammar 13:00 möte inför höstsäsongen. Mötet känns angeläget för alla seniorer och uppföljning är viktigt för guldgänget.

Men jag kan stå 17-22 på fredagen

Skrivet av: Groth [2005-05-23 9:13]
Samma sonm JoV

Skrivet av: JoV [2005-05-23 7:43]
Samma som Peiza.

Skrivet av: Peiza [2005-05-23 7:26]
Lördag eftermiddag. 14-19

Skrivet av: fimpen [2005-05-22 23:04]
Pecka>>>Jobbar fredag kväll och lördag och kör bussen till Sommarlandssprinten på söndagen. Tyvärr ingen möjlighet att jobba på Classic.

Skrivet av: da Silva [2005-05-22 21:59]
Pecka>>> Tyvärr bortrest hela helgen.

Skrivet av: hooken [2005-05-18 21:14]
hej kan ta ett pass på lördag förmiddag 8-14

Skrivet av: beh [2005-05-18 16:40]
Jag kan jobba söndag eftermiddag.

Skrivet av: Pecka [2005-05-18 12:36]
Hasse>>Jag kan vara jour för Dig på hemmaplan. Från kl 8 finns det mer folk på plats.

Skrivet av: Hasse [2005-05-16 19:34]
Lördag första passet 7-13 Hans och Ulla.
Då jag har jour kan det bli så att jag måste iväg.
Det vore bra om en till vill vara med på detta pass.

Skrivet av: Petra [2005-05-16 13:57]
Jag och Cornelia kan jobba lördag 14-19.

Skrivet av: Christina Långh [2005-05-14 20:23]
Jag kan jobba lördag 8-14

Skrivet av: Barbro C. [2005-05-14 15:37]
Henrik och Barbro, Lördag 8-14

Skrivet av: peter johansson [2005-05-14 12:55]
jag kan arbeta fredag 17-22

Skrivet av: Birgitta a [2005-05-14 9:26]
Lasse & Birgitta lördag kl 8 -14

Skrivet av: Pecka [2005-05-13 22:51]
Kerstin & Pecka Söndag 12-17



[Tillbaka]