Classic Motor Festival En Plats vakant Söndag 2005-06-03 21:14 

Kan någon ta Lasse J´s pass??

Ni som inte har parkeringsbiljetter får kontakta Kerstin
Arbetsinstruktion finns längre ned på sidan.


Även i år har vi lovat att arbeta vid Classic Motor Festival i Ånnaboda. Vi behöver Din hjälp.
Arbete består i att bemanna försäljningsställen, 2 st
Arbetspassen framgår av tabell nedan:

Tack alla Ni som ställer upp och jobbar!

Frågor Kerstin Norman

Fredag 3/6
(Öppet 13-21+)
Lördag 4/6
(Öppet 8-19)
Söndag 5/6
(Öppet  8-17)

Kl 7-13
2 personer
-----------
(Ulla J      )
(Hasse J )

 

Kl 7-12:30
4  personer
------------
(?                  )
(Hans-Göran P )
(Anne L  )
(Hans L  )

Kl 8-14
7 personer
-----------
(Micke F )
(Widdas )
(Christina L )
(Barbro C ) 
(Henrik C )
(Birgitta A)
(Lasse A)

Kl 13-19
2 personer
-----------
(Gunilla P)
(Bosse P )

Kl 12-17
4 personer
-----------
(Pecka N )
(Fredrik B)
(Per J )
(Jessika )

Kl 13-17:30
3 personer
------------
(Anette C  )
(Kerstin N )
(Pecka N  )

Kl 14-19
7 personer
-----------
(Emile N till 17 )
(Agnetha K-17 )
(Matts K till 17 )
(Kristina J)
(Gösta J )
(Cornelia N)
(Petra E)

Kl 17-22
4 personer
-----------
(Daniel G  )

(Emma A )
(Janne J )
(Peter J )

Classic Motor Festival
3-5 juni 2005



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1364


Skrivet av:

Per-Anders Norman