|
Classic Motor Festival En Plats vakant Söndag
| 2005-06-03 21:14 |
Kan någon ta Lasse J´s pass??
Ni som inte har parkeringsbiljetter får kontakta Kerstin Arbetsinstruktion finns längre ned på sidan.
Även i år har vi lovat att arbeta vid Classic Motor Festival i Ånnaboda. Vi behöver Din hjälp. Arbete består i att bemanna försäljningsställen, 2 st Arbetspassen framgår av tabell nedan:
Tack alla Ni som ställer upp och jobbar!
|
Frågor Kerstin Norman
|
Fredag 3/6
(Öppet 13-21+) |
Lördag 4/6
(Öppet 8-19) |
Söndag 5/6
(Öppet 8-17) |
|
|
Kl 7-13
2 personer
-----------
(Ulla J )
(Hasse J )
|
|
Kl 7-12:30
4 personer
------------
(?
)
(Hans-Göran P )
(Anne L )
(Hans L )
|
Kl 8-14
7 personer
-----------
(Micke F )
(Widdas )
(Christina L )
(Barbro C )
(Henrik C )
(Birgitta A)
(Lasse A)
|
|
Kl 13-19
2 personer
-----------
(Gunilla P)
(Bosse P )
|
Kl 12-17
4 personer
-----------
(Pecka N )
(Fredrik B)
(Per J )
(Jessika )
|
|
Kl 13-17:30
3 personer
------------
(Anette C )
(Kerstin N )
(Pecka N )
|
Kl 14-19
7 personer
-----------
(Emile N till 17 )
(Agnetha K-17 )
(Matts K till 17 )
(Kristina J)
(Gösta J )
(Cornelia N)
(Petra E)
|
|
Kl 17-22
4 personer
-----------
(Daniel G )
(Emma A )
(Janne J )
(Peter J )
|
Classic Motor Festival
3-5 juni 2005 |
|
|
|
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1364
Skrivet av:

Per-Anders Norman
|