INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Årets LAGTEMPO för ALLA kategorier 10 och 11/5! 2005-05-09 08:40 

Vi brukar bli c:a 15 st 4-mannalag när vi kör en dag. Blir vi 10 varje dag i år när vi dubblerar? Samling: Klubbstugan 18.00. Så här går det till om du inte varit med tidigare år:

30 kontroller ute. 4-mannalag bildas på plats, blandat nybörjare, ungdom, motionär och elit. Stjärn-OL principen: Tre kör till varsin kontroll, en vilar = Intervallträning upp mot en timme innan alla 30 är besökta. Repetiton av tipset om träningsupplägg: Tisdagens Poäng-OL-löpare kör med fördel Lagtempot tillsammans med onsdagsungdomarna. Övriga kan gärna delta båda dagarna för att skapa mängd, träffa nybörjarna och få en extra träning. Två dagars träning kan aldrig skada. Sen har vi dessutom C-G:s tosdagsövning.




Skrivet av:

Lars Hellstrandh
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1360


  [Tillbaka



[Tillbaka]