Årets LAGTEMPO för ALLA kategorier 10 och 11/5! 2005-05-09 08:40 

Vi brukar bli c:a 15 st 4-mannalag när vi kör en dag. Blir vi 10 varje dag i år när vi dubblerar? Samling: Klubbstugan 18.00. Så här går det till om du inte varit med tidigare år:

30 kontroller ute. 4-mannalag bildas på plats, blandat nybörjare, ungdom, motionär och elit. Stjärn-OL principen: Tre kör till varsin kontroll, en vilar = Intervallträning upp mot en timme innan alla 30 är besökta. Repetiton av tipset om träningsupplägg: Tisdagens Poäng-OL-löpare kör med fördel Lagtempot tillsammans med onsdagsungdomarna. Övriga kan gärna delta båda dagarna för att skapa mängd, träffa nybörjarna och få en extra träning. Två dagars träning kan aldrig skada. Sen har vi dessutom C-G:s tosdagsövning.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1360


Skrivet av:

Lars Hellstrandh