|
Tack till alla poesipackare!
| 2005-04-26 21:15 |
Stort tack till alla som så entusiestiskt ställt upp och packat Kylskåpspoesi, först på Olaigatan och i går kväll på KFUM-huset. Marcus och Johan på Kylskåpspoesi är otroligt imponerade över vår gemensamma arbetskapacitet att fixa drygt 42.000 påsar på så kort tid. Tack alla!
[Tillbaka]
|