Tack till alla poesipackare! 2005-04-26 21:15 

Stort tack till alla som så entusiestiskt ställt upp och packat Kylskåpspoesi, först på Olaigatan och i går kväll på KFUM-huset. Marcus och Johan på Kylskåpspoesi är otroligt imponerade över vår gemensamma arbetskapacitet att fixa drygt 42.000 påsar på så kort tid. Tack alla!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1346


Skrivet av:

Oskar Arlebo