|
10-mila tårta
| 2005-04-24 18:39 |
I dag (25/4) på KFUM-huset bjuds det på tårta.
Vi tänkte fira alla fina prestationer på 10-mila samtidigt som vi packar det sista av kylskåpsmagneterna (mycket kvar) Så ni som vill komma och dela med er eller lyssna på vad som hände i helgen runt Stålboda skjutbanor, kom till KFUM-huset. Vi finns där från kl 17.00.
|
Kommentarer
| 2 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Stålis [2005-04-25 13:40] | |
|
 |
| Har tagit bort min poesianmälan och kommer inte pga att jag fortfarande är sjuk. |
| Skrivet av: | Pecka [2005-04-25 8:45] | |
|
 |
Grattis till alla bra lopp i helgen. Ungdomar, damer och herrar. Särskilt imponerade N-O Åsman som drog på sig skorna för att rädda sträcka 7 i 3:e laget för att fira sitt 40:e 10-mila. Räkna med 3 ur familjen Norman mellan 17 - 19 |
[Tillbaka]
|