INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
10-mila tårta 2005-04-24 18:39 

I dag (25/4) på KFUM-huset bjuds det på tårta.

Vi tänkte fira alla fina prestationer på 10-mila samtidigt som vi packar det sista av kylskåpsmagneterna (mycket kvar) Så ni som vill komma och dela med er eller lyssna på vad som hände i helgen runt Stålboda skjutbanor, kom till KFUM-huset. Vi finns där från kl 17.00.




Skrivet av:

Daniel Gustafsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1344


  [Tillbaka

Kommentarer 2 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Stålis [2005-04-25 13:40]
Har tagit bort min poesianmälan och kommer inte pga att jag fortfarande är sjuk.

Skrivet av: Pecka [2005-04-25 8:45]
Grattis till alla bra lopp i helgen. Ungdomar, damer och herrar. Särskilt imponerade N-O Åsman som drog på sig skorna för att rädda sträcka 7 i 3:e laget för att fira sitt 40:e 10-mila.
Räkna med 3 ur familjen Norman mellan 17 - 19



[Tillbaka]