10-mila tårta 2005-04-24 18:39 

I dag (25/4) på KFUM-huset bjuds det på tårta.

Vi tänkte fira alla fina prestationer på 10-mila samtidigt som vi packar det sista av kylskåpsmagneterna (mycket kvar) Så ni som vill komma och dela med er eller lyssna på vad som hände i helgen runt Stålboda skjutbanor, kom till KFUM-huset. Vi finns där från kl 17.00.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1344


Skrivet av:

Daniel Gustafsson