I dag (25/4) på KFUM-huset bjuds det på tårta. Vi tänkte fira alla fina prestationer på 10-mila samtidigt som vi packar det sista av kylskåpsmagneterna (mycket kvar) Så ni som vill komma och dela med er eller lyssna på vad som hände i helgen runt Stålboda skjutbanor, kom till KFUM-huset. Vi finns där från kl 17.00.
|