|
Nya kläder till 10-mila??!!
| 2005-04-19 21:40 |
På torsdag kväll finns det förhoppningsvis möjlighet att köpa nya orienteringkläder i klubbstugan. Om inte posten strular till det med leveransen så slår vi upp portarna till klädshopen strax efter kl. 18.00.
[Tillbaka]
|