Nya kläder till 10-mila??!! 2005-04-19 21:40 

På torsdag kväll finns det förhoppningsvis möjlighet att köpa nya orienteringkläder i klubbstugan. Om inte posten strular till det med leveransen så slår vi upp portarna till klädshopen strax efter kl. 18.00.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1341


Skrivet av:

Anders Holm