|
Intervaller torsdag
| 2005-04-14 11:36 |
Ikväll erbjuds det trevliga intervaller i Karlslund! För er som var med för ett år sedan så minns ni säkert.
Vi utgår strax söder om "pulkabacken" i grupper om tre. Man kör två varv på raken, platt, upp i backen, en lov och så ner på lite platt igen och så växlar man till den som vilat ett varv, dvs "lagtempo". Tror 6-12 st. är lagom.
Tänk på att man kan anpassa passet idag till hur man tycker det passar bäst med tanke på Stigtomta och om man springer imorgon eller inte.
[Tillbaka]
|