Ikväll erbjuds det trevliga intervaller i Karlslund! För er som var med för ett år sedan så minns ni säkert. Vi utgår strax söder om "pulkabacken" i grupper om tre. Man kör två varv på raken, platt, upp i backen, en lov och så ner på lite platt igen och så växlar man till den som vilat ett varv, dvs "lagtempo". Tror 6-12 st. är lagom.
|