Intervaller torsdag 2005-04-14 11:36 

Ikväll erbjuds det trevliga intervaller i Karlslund! För er som var med för ett år sedan så minns ni säkert.

Vi utgår strax söder om "pulkabacken" i grupper om tre. Man kör två varv på raken, platt, upp i backen, en lov och så ner på lite platt igen och så växlar man till den som vilat ett varv, dvs "lagtempo". Tror 6-12 st. är lagom.

Tänk på att man kan anpassa passet idag till hur man tycker det passar bäst med tanke på Stigtomta och om man springer imorgon eller inte.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1336


Skrivet av:

Oskar Axelsson