 |
|
|
Medtag kartor till onsdagens distansträning.
| 2005-04-05 12:29 |
Medtag egna kartor till onsdagens distansträning. Vi kommer att springa NNO från Ånnaboda. Jag har några själv som jag kommer att ta med men blir vi många räcker de inte.
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Peiza [2005-04-05 12:40] | |
|
 |
| Vad heter kartan? |
[Tillbaka]
|
|
|
 |