Medtag kartor till onsdagens distansträning. 2005-04-05 12:29 

Medtag egna kartor till onsdagens distansträning. Vi kommer att springa NNO från Ånnaboda. Jag har några själv som jag kommer att ta med men blir vi många räcker de inte.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1325


Skrivet av:

Jan Johansson