|
Teknikträning Kinkhyttan tisdag 5/4
| 2005-04-02 15:51 |
Vi kommer erbjuda en fartfylld sling-ol träning. Samling i Karslund kl 17,00 eller kl 17,30 vid start/mål som är beläget längs vägen mellan Kinkhyttan och Hälsingåsen. Gemensam start för alla är ca 17,45.
Övningen består av 4 slingor,2st norr resp 2st söder om vägen. Slingorna mäter 2,17-2,28 km.
Det kommer vara hårt gafflat då slingorna kan löpas åt båda håll. Så på 48 gafflingsalternativ har man inte samma slinga efter varann som någon annan. Vid start/mål är kartorna uppdelade i 8 högar (slinga A-H), alltså kartbyte efter varje löpt slinga.
Vid starten kommer alla deltagare erhålla en varsin "sling definition" så man vet vilken ordning man springer slingorna,MEDTAG DEFINTIONSHÅLLARE. Man springer så många slingor man själv önskar,bara man följer sin defintion så vi slipper kartbrist på en specifik slinga.
mvh Patrik Eklund och Per Janzon
Resultat teknikträningen 5/4 Kinkhyttan
4 slingor 8,9km
Öberg 60.59 Pontan 61.50 da Silva 62.34 Groth 63.36 Axel 65.29 Janne 66.13 Calle 67.40 Stefan 68.15 Peiza 71.50 Hempa 74.29 Nettan 79.50 Göthlin 80.03 Daepp 83.30
3 slingor 6.6 km
Freddo 55.11 DG 62.43 (sen start) Sara 69.58 Ari 72.09 Kent- Arne 72.53 Frippe 75.10 Emma 76.20
Övriga på träningen sprang färre än 3 slingor.
Samling mellan Kinkhyttan och Hälsingåsen,SE KARTA
|
Kommentarer
| 22 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Öberg [2005-04-05 10:30] | |
|
 |
Sara kommer med
Patrik--> 25 kvar... |
| Skrivet av: | Patrik [2005-04-05 10:05] | |
|
 |
| Noterat 22 intresserade för dagens träning. Än finns chansen för 26 st till =) 48 slingor ritade vilket också innebär att 48st kan starta samtidigt. |
| Skrivet av: | erik [2005-04-05 8:01] | |
|
 |
| jag kommer |
| Skrivet av: | Ari [2005-04-05 7:59] | |
|
 |
| Jag är med |
| Skrivet av: | frippe [2005-04-05 7:59] | |
|
 |
| Jag, Kent-Arne och Ari kommer. |
| Skrivet av: | dg [2005-04-04 21:44] | |
|
 |
| På träningen i morgon kommer vi att passa på att ta kort till en reklam- rekryteringsfolder vi ska göra. Därför vill jag att alla som ska vara med på träningen i morgon klär sig i tävlingskläder. Ta gärna med er någon gammal nummerlapp om ni har, så vi kan få till bra ”tävlingsbilder”. |
| Skrivet av: | Skrållan [2005-04-04 21:26] | |
|
 |
| Jag kommer också! |
|
 |
| jag kommer |
| Skrivet av: | Bosse P [2005-04-04 18:02] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Kristin [2005-04-04 16:56] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | birgitta a [2005-04-04 15:24] | |
|
 |
| Birgitta A och Gunilla P kommer |
| Skrivet av: | dg [2005-04-04 9:30] | |
|
 |
| Kommer! |
| Skrivet av: | Axel [2005-04-03 21:14] | |
|
 |
| Är på |
| Skrivet av: | Piraten [2005-04-03 20:57] | |
|
 |
| Jag vill vara med! |
| Skrivet av: | Cassius [2005-04-03 20:45] | |
|
 |
| kommer |
| Skrivet av: | stefan [2005-04-03 18:40] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | beh [2005-04-03 17:11] | |
|
 |
| jag kommer. |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-04-02 19:39] | |
|
 |
| Stor chans att jag kommer. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-04-02 19:11] | |
|
 |
| Räkna med mig |
| Skrivet av: | Pontus [2005-04-02 19:11] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Öberg [2005-04-02 17:05] | |
|
 |
| kommer |
|
 |
| Kommer. |
[Tillbaka]
|