|
Hjälp vid nybörjarstart tis 5/4 och ons 6/4
| 2005-04-01 11:06 |
Vi har gjort en ny nybörjar drive i åk 2-6 i ett 10-tal skolor. Trots att vi har ett skapligt gäng igång. Det kan dyka upp några, det kan komma många. Ingen föranmälan, nämligen. Vi kan alltså behöva hjälp!
Vad bra det vore om några KFUM-orienterare med lust, tid och lite ansvar för föreningens fortsatta liv, kunde komma till klubbstugan 17.30, en av eller båda dagarna och hjälpa de små liven till en bra start i OL-livet. Men alltså med viss risk för att inte få någon uppgift om det skulle bli väldigt få. Ingen föranmälan, som sagt. Vi i ungd.kommittéen har ingen susning. Om just det i varje fall. Ange gärna här om vi får hjälp av dig.
|
Kommentarer
| 10 inlägg hittills |
|
 |
| Jag ska ändå skjutsa in Ida på tisdag så jag kan vara med vid klubbstugan. |
| Skrivet av: | dg [2005-04-04 21:47] | |
|
 |
| Jag kan komma kl 17.45 på onsdag. |
| Skrivet av: | ida [2005-04-04 21:02] | |
|
 |
| ta bort mej. skrev fel. |
| Skrivet av: | Ida [2005-04-04 20:47] | |
|
 |
| jag kommer på tisdag. |
| Skrivet av: | Kerstin Norman [2005-04-04 18:02] | |
|
 |
| Kommer tisdag ! |
|
 |
| jag kommer på onsdag |
| Skrivet av: | Birgitta A [2005-04-01 20:26] | |
|
 |
| Jag kommer på onsdag. |
| Skrivet av: | Agnes [2005-04-01 16:39] | |
|
 |
| Jag kommer på tisdag om det inte blir några förhinder (dvs. skolan). |
|
 |
| Jag kommer onsdag. Tar med egna träningskläder ifall det skulle bli brist på arbetsuppgifter... |
| Skrivet av: | Brynäs [2005-04-01 12:01] | |
|
 |
| Jag kommer tisdag. |
[Tillbaka]
|