INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Hjälp vid nybörjarstart tis 5/4 och ons 6/4 2005-04-01 11:06 

Vi har gjort en ny nybörjar drive i åk 2-6 i ett 10-tal skolor. Trots att vi har ett skapligt gäng igång. Det kan dyka upp några, det kan komma många. Ingen föranmälan, nämligen. Vi kan alltså behöva hjälp!

Vad bra det vore om några KFUM-orienterare med lust, tid och lite ansvar för föreningens fortsatta liv, kunde komma till klubbstugan 17.30, en av eller båda dagarna och hjälpa de små liven till en bra start i OL-livet. Men alltså med viss risk för att inte få någon uppgift om det skulle bli väldigt få. Ingen föranmälan, som sagt. Vi i ungd.kommittéen har ingen susning. Om just det i varje fall.
Ange gärna här om vi får hjälp av dig.




Skrivet av:

Lars Hellstrandh
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1320


  [Tillbaka

Kommentarer 10 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Christina Långh [2005-04-04 22:26]
Jag ska ändå skjutsa in Ida på tisdag så jag kan vara med vid klubbstugan.

Skrivet av: dg [2005-04-04 21:47]
Jag kan komma kl 17.45 på onsdag.

Skrivet av: ida [2005-04-04 21:02]
ta bort mej. skrev fel.

Skrivet av: Ida [2005-04-04 20:47]
jag kommer på tisdag.

Skrivet av: Kerstin Norman [2005-04-04 18:02]
Kommer tisdag !

Skrivet av: Snorkfröken [2005-04-04 17:04]
jag kommer på onsdag

Skrivet av: Birgitta A [2005-04-01 20:26]
Jag kommer på onsdag.

Skrivet av: Agnes [2005-04-01 16:39]
Jag kommer på tisdag om det inte blir några förhinder (dvs. skolan).

Skrivet av: da Silva [2005-04-01 13:19]
Jag kommer onsdag. Tar med egna träningskläder ifall det skulle bli brist på arbetsuppgifter...

Skrivet av: Brynäs [2005-04-01 12:01]
Jag kommer tisdag.



[Tillbaka]