|
Budkavleträning på söndag 3 april
| 2005-03-31 07:38 |
Istället för den inställda Kolmårdskavlen....
Som substitut för den inställda Kolmårdskaveln kommer här inbjudan till en budkavleträning i Nyckelhult en bit söder om Hallsberg. Området är det som användes till SM 1996. Terrängen är bitvis ganska tuff och orienteringsvärdet är högt. Banorna är lagda på kontroller från OLGY:s träning denna vecka.
Samling: 09.45 i Nyckelhult
Vägbeskrivning: Kör RV. 50 mot Askersund och sväng av in mot Åsbro. Fortsätt till bensinstation och ta sväng där vänster och följd skyltar mot Talludden ut genom Åsbro. Fortsätt sedan förbi Talludden rätt österut med sjön Tisaren på vänster sida i några kilometer tills du kommer till en trevägskorsning vid N.Nyckelhult (där står en azulblå Seat parkerad).
För att få mer hjälp till denna beskrivning se eniro.se
Start: kl. 10.00 (Vi joggar ihop till start enligt nattcupsmodellen)
Banor: 3 km, rak (röd svårighet) 4 km, gafflad (blå svårighet) 6 km, gafflad (blåsvart svårighet)
Området är snöfritt till ca 60-70 procent, men väldigt blött. Ta på våtsockor samt torra kläder till efteråt.
På dagens provlöpning (träning) var Tisarlöparen Micke Piehl snabbast!!!
Anmälan sker i kommentarsrutan nedan. Ange vilken bana du vill springa!!!
Om någon vill hjälpa till som tidtagare eller liknande så är det välkommet.
Hälsningar
/Anders

|
Kommentarer
| 29 inlägg hittills |
| Skrivet av: | fille [2005-04-04 18:15] | |
|
 |
| matte>> troligt.... |
| Skrivet av: | matte [2005-04-02 21:02] | |
|
 |
| missförstånd mellan mig och fille kan inte komma :( |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-04-02 19:38] | |
|
 |
| Ändring! Jag kommer inte imorgon! |
|
 |
| jag tänkte att springa 6 km......men jag har ingen bil. Finns det nagon som kan ta med mig? (min tel: 073 7247578). |
| Skrivet av: | Holm [2005-04-02 9:09] | |
|
 |
| Nu sticker jag och skriver ut kartorna. För eventuella eftersläntrare så fixar jag ett par extra till varje bana... |
| Skrivet av: | stina [2005-04-01 22:01] | |
|
 |
| jag vill gärna springa 4 km! |
| Skrivet av: | fille [2005-04-01 19:46] | |
|
 |
| kom på att jag inte kunde, stryk mig. |
| Skrivet av: | Piraten [2005-04-01 16:20] | |
|
 |
| Jag springer gärna 6 km! |
| Skrivet av: | Groth [2005-04-01 10:56] | |
|
 |
| Om jag mot alla odds känner mig kry tar jag gärna en 6 km |
| Skrivet av: | frippe [2005-04-01 9:25] | |
|
 |
| Springer 6km. |
|
 |
| Tre deltagare från familjen Nicolas, blå bana för alla tre. |
| Skrivet av: | Holm [2005-04-01 7:33] | |
|
 |
| Självklart är alla som vill välkomna - även Dan Larsson.... |
| Skrivet av: | Dan Larsson [2005-03-31 22:01] | |
|
 |
| Om det är möjligt skulle jag vilja vara med på träningen, 6 km låter lagom |
| Skrivet av: | Kristin [2005-03-31 21:58] | |
|
 |
| Jag kommer gärna och springer 6 km-banan. |
|
 |
Hej Anders Om Gunilla o Jag får vara med så är vi tacksamma.Blå bana passar till oss båda. Anders Bergman
|
| Skrivet av: | Birgitta Arlebo [2005-03-31 20:46] | |
|
 |
| Jag ändrar mig till 4 km. |
| Skrivet av: | Birgitta A [2005-03-31 20:45] | |
|
 |
| Korta banan blir bra. |
|
 |
| Jag är gärna med och springer 6 km om jag får! |
| Skrivet av: | Ari [2005-03-31 14:30] | |
|
 |
| 6 km blir bra för mig. |
| Skrivet av: | stefan [2005-03-31 11:54] | |
|
 |
| Jodå jag kommer! |
| Skrivet av: | Pontus [2005-03-31 11:46] | |
|
 |
| Kommer ev. 6 km + distans före eller efter för min del. |
| Skrivet av: | Holm [2005-03-31 10:16] | |
|
 |
| Kajsa>>> Det hänger skärmar ute. |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-03-30 9:20] | |
|
 |
| Jag tänkte väl att det skulle komma någon ersättningsträning! Schyrre! 4 km tack! (Kommer det att vara något utsatt?) |
|
 |
| Ida ska vara med, röd bana. Jag kanske kan duga till att ta tid eller nå´t. |
| Skrivet av: | fille [2005-03-29 19:48] | |
|
 |
| Filip och Matte kommer och springer kortaste! |
| Skrivet av: | Peiza [2005-03-29 17:19] | |
|
 |
| 6km gafflad bana tack |
| Skrivet av: | Anders [2005-03-29 16:07] | |
|
 |
| Anders Kallin - 6 km. |
|
 |
Anders>>> Bra initiativ!
Jag vill springa långa banan! Förlänger gärna med en liten distanssväng efteråt om någon mer är intresserad. |
| Skrivet av: | Pandan [2005-03-29 13:40] | |
|
 |
| Anders Holm - 6 km. |
[Tillbaka]
|