INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Info om påsklägret 2005-03-20 18:36 

Vi blir 29 KFUMare som firar påsk på Aspan i Blekinge och springer tävlingar. Vägen till Aspan är: Kör E-66 till Tving-vägskälet där motortrafikleden slutar. Vik höger mot Gärestad, efter 1,5 km vik vänster mot Gö. Kör denna väg till skylten Aspan 2, kursgård vik därefter höger. Denna väg leder direkt till Aspan.

Jag räknar med att vi åker ner vid lunchtid på torsdag, hämtar nyckel och öppnar upp. Jag handlar så det finns möjlighet att själv fixa kvällsmat och ev matsäck till de som kommer till Aspan före 7-mannastarten. Vad som övrigt ingår i lägret är frukost alla dagar, middag fredag, lördag och söndag. Påsksupe på påskafton kväll. Det kommer att finnas kräm, flingor, mackor och rester m.m för att själv fixa kvällsmat övriga kvällar. Naturligtvis finns det bröd och pålägg för matsäck till tävlingarna. Alla ska medtag lakan och handdukar. Vi bor i flerbäddsrum, men det är inte fullt i alla rum. Om du har frågor så ring mig tel: 27 44 44. Birgitta. Jag tar med min mobil: 073-053 82 27.




Skrivet av:

Birgitta Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1312


  [Tillbaka



[Tillbaka]