Info om påsklägret 2005-03-20 18:36 

Vi blir 29 KFUMare som firar påsk på Aspan i Blekinge och springer tävlingar. Vägen till Aspan är: Kör E-66 till Tving-vägskälet där motortrafikleden slutar. Vik höger mot Gärestad, efter 1,5 km vik vänster mot Gö. Kör denna väg till skylten Aspan 2, kursgård vik därefter höger. Denna väg leder direkt till Aspan.

Jag räknar med att vi åker ner vid lunchtid på torsdag, hämtar nyckel och öppnar upp. Jag handlar så det finns möjlighet att själv fixa kvällsmat och ev matsäck till de som kommer till Aspan före 7-mannastarten. Vad som övrigt ingår i lägret är frukost alla dagar, middag fredag, lördag och söndag. Påsksupe på påskafton kväll. Det kommer att finnas kräm, flingor, mackor och rester m.m för att själv fixa kvällsmat övriga kvällar. Naturligtvis finns det bröd och pålägg för matsäck till tävlingarna. Alla ska medtag lakan och handdukar. Vi bor i flerbäddsrum, men det är inte fullt i alla rum. Om du har frågor så ring mig tel: 27 44 44. Birgitta. Jag tar med min mobil: 073-053 82 27.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1312


Skrivet av:

Birgitta Arlebo