På söndag var det meningen att många av oss skulle ha säsongspremiär men tyvärr blev ju tävlingarna inställda. Istället blir det en budkavleträning som alla från Gulgänget och uppåt kan delta på. Banor från ca 4 km upp till ca 9 km.
Atans kan tyvärr inte. Ska köra 60% av fam Nicolas till Arlanda imorgon o sen blir jag kvar hemma hos mor o far för laddning och återhämtning till tävlingspremiären!. Ses nere i snöfria Blekinge på torsdag kväll (det måste bli barmark till dess)