INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Träning söndag 20/3 2005-03-17 21:21 

På söndag var det meningen att många av oss skulle ha säsongspremiär men tyvärr blev ju tävlingarna inställda. Istället blir det en budkavleträning som alla från Gulgänget och uppåt kan delta på. Banor från ca 4 km upp till ca 9 km.

PM

Anmälan:I kommentarsfältet snarast
Stämplingssystem:Snitslar
Samling:Strax väster om Kåvi gård.
Start:Start är kl. 10,00
Karta:Frötorpskartan i skala 1:10 000, laserutskriven
Dusch:Nej
Parkering:Samåk!! Ont om parkeringsplatser


Klicka på bilderna för att se dem i större format


Konst av DG




Skrivet av:

Daniel Gustafsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1309


  [Tillbaka

Kommentarer 25 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Peiza [2005-03-20 2:03]
Ted>>>Glömde mobilen hemma, men om du läser här så kan du försöka komma bort till mig vid halv tio, eller strax därefter. Vi ses på ekersgatan 27.

Skrivet av: culin [2005-03-19 23:10]
Kommer också

Skrivet av: Pontus [2005-03-19 21:01]
Jag kommer

Skrivet av: dg [2005-03-19 20:54]
Jag har platser över i bilen.

Skrivet av: Ted [2005-03-19 20:04]
Peiza>> Kanon om man kan åka med. Tid och plats?

Skrivet av: stina [2005-03-19 18:00]
jag kommer!

Skrivet av: fille [2005-03-19 17:09]
Filip och Matte kommer!

Skrivet av: Feenie [2005-03-19 16:56]
Peiza>> Jag vill gärna åka med om det finns plats.

Skrivet av: Peiza [2005-03-19 16:45]
Har bestämt mig nu, jag hänger på. Kosta vad det kosta vill.
Samåkning kan ju vara bra, någon mer än Ted som är intresserad här ifrån väster? daSilva?

Skrivet av: Kristin J [2005-03-19 16:36]
är det för sent att anmäla sig? annars vill jag vara med.

Skrivet av: gurra [2005-03-19 10:57]
jag kommer evntuellt

Skrivet av: Feenie [2005-03-18 15:27]
Jag kommer ev.

Skrivet av: Tommy [2005-03-18 15:26]
Uppåt...ingen övre gräns hoppas jag. Tänkte komma.

Skrivet av: beh [2005-03-18 15:22]
jag är med.

Skrivet av: ari [2005-03-18 12:09]
är med.

Skrivet av: Ted [2005-03-18 11:56]
Verka vara en bra träning. Är det möjligt att åka med någon? Bor på Norrgatan.

Skrivet av: Patrik [2005-03-18 11:29]
Atans kan tyvärr inte. Ska köra 60% av fam Nicolas till Arlanda imorgon o sen blir jag kvar hemma hos mor o far för laddning och återhämtning till tävlingspremiären!. Ses nere i snöfria Blekinge på torsdag kväll (det måste bli barmark till dess)

Skrivet av: Kajsa [2005-03-18 11:08]
Jag är ganska säker på att jag kommer!

Skrivet av: da Silva [2005-03-18 9:49]
Jag ska banne mig vara med...

Skrivet av: C-G [2005-03-18 9:27]
Sara o Ch springer

Skrivet av: Peiza [2005-03-17 22:48]
Eventuellt ska jag med.

Skrivet av: Snorkfröken [2005-03-17 22:27]
Jag ska vara med och springa ifrån Björne.

Skrivet av: Björne [2005-03-17 22:00]
Björne och Lisa kommer!

Skrivet av: Löken [2005-03-17 21:59]
Jag är "på"...

Skrivet av: stefan [2005-03-17 21:33]
Jag kommer!



[Tillbaka]