Träning söndag 20/3 2005-03-17 21:21 

På söndag var det meningen att många av oss skulle ha säsongspremiär men tyvärr blev ju tävlingarna inställda. Istället blir det en budkavleträning som alla från Gulgänget och uppåt kan delta på. Banor från ca 4 km upp till ca 9 km.

PM

Anmälan:I kommentarsfältet snarast
Stämplingssystem:Snitslar
Samling:Strax väster om Kåvi gård.
Start:Start är kl. 10,00
Karta:Frötorpskartan i skala 1:10 000, laserutskriven
Dusch:Nej
Parkering:Samåk!! Ont om parkeringsplatser



Konst av DG



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1309


Skrivet av:

Daniel Gustafsson