|
Träning söndag 20/3
| 2005-03-17 21:21 |
På söndag var det meningen att många av oss skulle ha säsongspremiär men tyvärr blev ju tävlingarna inställda. Istället blir det en budkavleträning som alla från Gulgänget och uppåt kan delta på. Banor från ca 4 km upp till ca 9 km.
PM
| Anmälan: | I kommentarsfältet snarast | | Stämplingssystem: | Snitslar | | Samling: | Strax väster om Kåvi gård. | | Start: | Start är kl. 10,00 | | Karta: | Frötorpskartan i skala 1:10 000, laserutskriven | | Dusch: | Nej | | Parkering: | Samåk!! Ont om parkeringsplatser |
|
|
 Konst av DG
|
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1309
Skrivet av:

Daniel Gustafsson
|