Vets! Inställt! För mycket snö i Bohuslän 18-20/3!
2005-03-16 19:31
Tyvärr! Sviten är bruten! 2005 blir det inget KFUM Vets go West. Bara att gilla läget! Men vi ser redan fram emot -06! Kommentera nedan eller kontakta Bosse M som en bekräftelse på att Du uppfattat detta tunga meddelande.
M&M och alla andra> Jo det kan väl tänkas , lite kraft rann nog tyvärr av i och med beskedet om inställda tävlingar , men du har rätt självklart ska jag titta på alternativ... det kanske kan bli något i augusti eller senare i höst annars är inriktningen att mobilisera inför nästa år.
Det var detta jag räknade med och följdaktligen aldrig skickade in någon anmälan
Skrivet av:
Brynäs [2005-03-17 13:13]
Synd för jag har laddat med sportdryck men då får jag väl hälla den i slasken.
Skrivet av:
Hans-Göran [2005-03-17 10:31]
Väldigt tråkigt.....precis som vädret.
Skrivet av:
Björn L [2005-03-17 8:25]
Tråkigt, jag får skjuta på debuten till nästa år.
Skrivet av:
frippe [2005-03-17 7:50]
uppfattat!
Skrivet av:
Kenneth, VOK [2005-03-17 6:50]
Och här satt jag halva kvällen igår och försökte få tag på Bosse för att lämna återbud då jag fått förhinder. Nu tar vi nya tag, ser fram mot nästa resa.
Spanien var bra! och det är Vets-resor också. Det ena förtar inte det andra. Bara att gå vidare mot nya mål. BoRoot jag anmäler mig redan till nästa aktivitet!
Skrivet av:
Nils-Olov [2005-03-16 22:24]
Har tagit del av nyheten och får vara hemma och kurera min förkylning istället.