Vets! Inställt! För mycket snö i Bohuslän 18-20/3! 2005-03-16 19:31 

Tyvärr! Sviten är bruten! 2005 blir det inget KFUM Vets go West. Bara att gilla läget! Men vi ser redan fram emot -06! Kommentera nedan eller kontakta Bosse M som en bekräftelse på att Du uppfattat detta tunga meddelande.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1308


Skrivet av:

Lars Hellstrandh