INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Träning torsdag 17/3 2005-03-15 22:18 

Istället för 10-mila träningen kör vi ett bra natt-OL-pass i det fina området nordöst om B&W för de som vill (där Svealands gick, tror jag...)

Träningen består av en "rund" bana där man sätter ut en kontroll var och även tar in, och man springer alltså efter varandra längs banan.

Samling längs vägen som går förbi skjutbanorna mitt på kartan (förbi "Slätten"). För att vi skall hinna tillbaka till BJ:s försäljning i stugan samlas vi 17.45. Avresa Karlslund 17.30.

Skriv gärna i kommentaren om du kommer, tillfälle att slipa på natt-tekniken...!




Skrivet av:

Oskar Axelsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1307


  [Tillbaka

Kommentarer 11 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Axel [2005-03-17 16:15]
Tror bara jag har ca 10 kartor till ikväll, så ni som har en karta hemma får gärna ta med er!

Jag åker direkt från Markgatan 17.30, någon som vil följa med i bilen?

Skrivet av: dg [2005-03-17 15:30]
Om vi hinner, kommer jag och Nettan.

Skrivet av: sara.b [2005-03-17 12:53]
Kristin ska med !

Skrivet av: Öberg [2005-03-17 9:43]
Sara skall oxå med

Skrivet av: beh [2005-03-16 17:55]
jag med..

Skrivet av: Calle [2005-03-16 12:26]
Kommer nog..

Skrivet av: Öberg [2005-03-16 9:34]
Jag kommer

Skrivet av: Pontus [2005-03-16 9:22]
Försöker komma

Skrivet av: Groth [2005-03-16 8:36]
Kommer

Skrivet av: Peiza [2005-03-15 22:28]
Planerar att dyka upp

Skrivet av: Axel [2005-03-15 22:21]
I´ll be there...



[Tillbaka]