|
Träning torsdag 17/3
| 2005-03-15 22:18 |
Istället för 10-mila träningen kör vi ett bra natt-OL-pass i det fina området nordöst om B&W för de som vill (där Svealands gick, tror jag...)
Träningen består av en "rund" bana där man sätter ut en kontroll var och även tar in, och man springer alltså efter varandra längs banan.
Samling längs vägen som går förbi skjutbanorna mitt på kartan (förbi "Slätten"). För att vi skall hinna tillbaka till BJ:s försäljning i stugan samlas vi 17.45. Avresa Karlslund 17.30.
Skriv gärna i kommentaren om du kommer, tillfälle att slipa på natt-tekniken...!
|
Kommentarer
| 11 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Axel [2005-03-17 16:15] | |
|
 |
Tror bara jag har ca 10 kartor till ikväll, så ni som har en karta hemma får gärna ta med er!
Jag åker direkt från Markgatan 17.30, någon som vil följa med i bilen? |
| Skrivet av: | dg [2005-03-17 15:30] | |
|
 |
| Om vi hinner, kommer jag och Nettan. |
| Skrivet av: | sara.b [2005-03-17 12:53] | |
|
 |
| Kristin ska med ! |
| Skrivet av: | Öberg [2005-03-17 9:43] | |
|
 |
| Sara skall oxå med |
| Skrivet av: | beh [2005-03-16 17:55] | |
|
 |
| jag med.. |
| Skrivet av: | Calle [2005-03-16 12:26] | |
|
 |
| Kommer nog.. |
| Skrivet av: | Öberg [2005-03-16 9:34] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Pontus [2005-03-16 9:22] | |
|
 |
| Försöker komma |
| Skrivet av: | Groth [2005-03-16 8:36] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Peiza [2005-03-15 22:28] | |
|
 |
| Planerar att dyka upp |
| Skrivet av: | Axel [2005-03-15 22:21] | |
|
 |
| I´ll be there... |
[Tillbaka]
|