|
Träning torsdag 17/3
| 2005-03-15 22:18 |
Istället för 10-mila träningen kör vi ett bra natt-OL-pass i det fina området nordöst om B&W för de som vill (där Svealands gick, tror jag...)
Träningen består av en "rund" bana där man sätter ut en kontroll var och även tar in, och man springer alltså efter varandra längs banan.
Samling längs vägen som går förbi skjutbanorna mitt på kartan (förbi "Slätten"). För att vi skall hinna tillbaka till BJ:s försäljning i stugan samlas vi 17.45. Avresa Karlslund 17.30.
Skriv gärna i kommentaren om du kommer, tillfälle att slipa på natt-tekniken...!
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1307
Skrivet av:

Oskar Axelsson
|