|
Anmäl till Påskläger på anmälningssidan
| 2005-02-27 21:21 |
Jag har bokat Aspan utanför Ronneby. Aspan har vi hyrt tidigare, bra kök, stora gemensamma lokaler, men flerbäddsrum. Hyran är dygnsvis, alltså samma pris oavsett detär fullt eller det är få, men priset per person blir högre om vi blir få. ni som vill följa med anmäl intresse snarast. Som vanligt fixar jag mat och logi. Transport och anmälan till tävlingarna får ni ordna själva. Nedan kan se vilka som anmält sig. Anmäl på anmälningssidan med datum, tack.
Matkostnaden per person blir ju samma per person vare sig vi är många eller få. Anmälan kan göras här på sidan eller i klubbstugan på lista. Lägret skall bara vara ett tävlingsläger alltså från 7-manna, skärtorsdag till annandagstävlingens morgon. Det vore bra om deltagarna anmäler vilken dag de anländer, för att underlätta matbeställningen.
|
Kommentarer
| 19 inlägg hittills |
| Skrivet av: | matte [2005-03-09 15:52] | |
|
 |
| jag följa med |
| Skrivet av: | stina [2005-02-09 18:45] | |
|
 |
| jag vill kanske följa med...kanske lovisa också |
| Skrivet av: | Pionhed [2005-02-08 10:30] | |
|
 |
| Jessica följer antagligen med. |
| Skrivet av: | Hempa [2005-02-07 13:45] | |
|
 |
| Jag är intresserad! |
| Skrivet av: | beh [2005-02-06 13:54] | |
|
 |
| Jag kan förhoppningsvos följa med. |
| Skrivet av: | Öberg [2005-02-05 13:57] | |
|
 |
| Per och Sara följer med |
|
 |
| Anmälan gjort till mig: Pecka, Kerstin, Clobbe Norman, CG. Sara, Christer Garpenlund, Lasse, Birgitta Arlebo. |
| Skrivet av: | Balken [2005-02-02 11:08] | |
|
 |
| Jag vill med! |
| Skrivet av: | Pionhed [2005-02-02 9:18] | |
|
 |
| Jag följer antagligen med. |
| Skrivet av: | JoV [2005-01-31 17:47] | |
|
 |
| Jag kanske hänger med.... |
|
 |
| Låter som ett bra koncept, jag vill med. |
| Skrivet av: | Axel [2005-01-31 8:40] | |
|
 |
| Hakar nog |
| Skrivet av: | Piraten [2005-01-31 8:28] | |
|
 |
| Jag åker gärna med. |
|
 |
| Jag är med :)... |
|
 |
| Jag o dg åker gärna på påskläger |
| Skrivet av: | Björne [2005-01-30 21:25] | |
|
 |
| Jag är också mycket intresserad av påskläger i Blekinge i och med att J-cuptävlingarna går där. |
| Skrivet av: | Patrik [2005-01-30 21:23] | |
|
 |
| Jag kommer åka ner o tävla i Blekinge i påsk. Men vi har sommarställe utanför Kalshamn så jag och min familj kommer bo där. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-01-30 18:41] | |
|
 |
Jag är helt klart intresserad av ett påskläger, och gärna en nattsträcka, det är kul. :)
Sugen>>24/3-28/3 dvs ingen semester. Startar med 7-manna som har första start kl 21:00 |
| Skrivet av: | Sugen [2005-01-30 18:10] | |
|
 |
| Vilka datum rör det sig om och hur mkt semester måste man ta? |
[Tillbaka]
|