Jag har bokat Aspan utanför Ronneby. Aspan har vi hyrt tidigare, bra kök, stora gemensamma lokaler, men flerbäddsrum. Hyran är dygnsvis, alltså samma pris oavsett detär fullt eller det är få, men priset per person blir högre om vi blir få. ni som vill följa med anmäl intresse snarast. Som vanligt fixar jag mat och logi. Transport och anmälan till tävlingarna får ni ordna själva. Nedan kan se vilka som anmält sig. Anmäl på anmälningssidan med datum, tack. Matkostnaden per person blir ju samma per person vare sig vi är många eller få. Anmälan kan göras här på sidan eller i klubbstugan på lista. Lägret skall bara vara ett tävlingsläger alltså från 7-manna, skärtorsdag till annandagstävlingens morgon. Det vore bra om deltagarna anmäler vilken dag de anländer, för att underlätta matbeställningen.
|