 |
|
|
Intresseanmälan och tävlingsplanering våren 2005
| 2005-01-31 12:23 |
Ny information finns på elitsidan.
Klicka här
|
Kommentarer
| 4 inlägg hittills |
| Skrivet av: | JoV [2005-01-31 17:03] | |
|
 |
| Peiza>> Ingenting men nyheten hade ju försvunnit. Bara 7 dagar kvar och många namn saknas............ |
| Skrivet av: | Peiza [2005-01-31 12:29] | |
|
 |
| Vad är det som är nytt? |
| Skrivet av: | Läser först, skriver sen. [2005-01-21 22:51] | |
|
 |
| Patrik>> "Sjävklart kommer det sedan att finnas möjlighet att ändra sin anmälan fram till respektive stoppdatum." |
| Skrivet av: | Patrik [2005-01-21 22:21] | |
|
 |
| Schysst,men jag saknar ett alternativ mellan "kommer deltaga" och "kommer inte deltaga". Om man inte vill binda upp sig helt samtidigt som man inte heller vill stänga dörren. |
[Tillbaka]
|
|
|
 |