INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Intresseanmälan och tävlingsplanering våren 2005 2005-01-31 12:23 

Ny information finns på elitsidan.

Klicka här




Skrivet av:

Jonas Victorin
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1271


  [Tillbaka

Kommentarer 4 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: JoV [2005-01-31 17:03]
Peiza>> Ingenting men nyheten hade ju försvunnit. Bara 7 dagar kvar och många namn saknas............

Skrivet av: Peiza [2005-01-31 12:29]
Vad är det som är nytt?

Skrivet av: Läser först, skriver sen. [2005-01-21 22:51]
Patrik>> "Sjävklart kommer det sedan att finnas möjlighet att ändra sin anmälan fram till respektive stoppdatum."

Skrivet av: Patrik [2005-01-21 22:21]
Schysst,men jag saknar ett alternativ mellan "kommer deltaga" och "kommer inte deltaga". Om man inte vill binda upp sig helt samtidigt som man inte heller vill stänga dörren.



[Tillbaka]