 |
|
|
|
Kommentera nyheten Intresseanmälan och tävlingsplanering våren 2005
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | JoV [2005-01-31 17:03] | |
|
|
| Peiza>> Ingenting men nyheten hade ju försvunnit. Bara 7 dagar kvar och många namn saknas............ |
| Skrivet av: | Peiza [2005-01-31 12:29] | |
|
|
| Vad är det som är nytt? |
| Skrivet av: | Läser först, skriver sen. [2005-01-21 22:51] | |
|
|
| Patrik>> "Sjävklart kommer det sedan att finnas möjlighet att ändra sin anmälan fram till respektive stoppdatum." |
| Skrivet av: | Patrik [2005-01-21 22:21] | |
|
|
| Schysst,men jag saknar ett alternativ mellan "kommer deltaga" och "kommer inte deltaga". Om man inte vill binda upp sig helt samtidigt som man inte heller vill stänga dörren. |
|
|
|
 |