INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Per Eklöf till KFUM 2005-01-10 21:24 

Per Eklöf från VB OL kommer att tävla för KFUM Örebro nästa säsong.

Per Eklöf är 23 år och är förmodligen bekant för de flesta i klubben eftersom han sprang för oss halva säsongen 2000.

Per kommer från Nora och är fostrad i OK Milan. De senaste åren har han tävlat för Västerbergslagens OL. Eftersom VB OL har tappat de flesta av sina herrseniorer till andra klubbar så väljer också Per att byta klubb.

Per är en löpstark och träningsvillig kille. Tex. har han sprungit långa natten på 10-mila de senaste 5 åren. De två senaste åren har han växlat i tätklungan, 2003 som 15;e och 2004 som 9;a. Individuellt har Per sina hittills främsta meriter som junior med bla. seger på skol-SM och O-ringen seger i H 18.

Vi hälsar ”Löken” välkommen tillbaka till KFUM. Det finns mer att läsa om på Pers elitprofil.

Klicka på bilderna för att se dem i större format


Per Eklöf




Skrivet av:

Daniel Gustafsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1265


  [Tillbaka

Kommentarer 17 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Brynäs [2005-01-15 21:45]
Välkommen Per. Ta med dig farsan också.

Skrivet av: BoRot [2005-01-12 19:25]
Ja det är bara att lyfta på hatten och hälsa välkommen hur mycket som helst.
Ett förslag till förstärkning i "per-laget" kan ju vara en Vets t.ex. Pertoft.

Skrivet av: Balken [2005-01-12 16:34]
Pionhed>> Vad jag vet så springer Per ( former Kallin) för Linné.

Skrivet av: Pionhed [2005-01-12 10:53]
Gött!

Appropå Per-Lag: Per, född Kallin, lär ju gå inte på en sträcka!

Skrivet av: Pontan [2005-01-11 22:35]
Välkommen Per!

Skrivet av: Björne [2005-01-11 18:57]
Välkommen Per!

Skrivet av: diva [2005-01-11 18:24]
GO Löken!!

Skrivet av: Peiza [2005-01-11 15:37]
Öberg>> Ja kanske det, förslag till stående Per-lag om trenden håller i sig...

Per S
Per ?
Per J
Per E
Per Ö

Skrivet av: Öberg [2005-01-11 15:15]
Härligt! Jag kanske har skapat en "Per-trend".....: )

Skrivet av: da Silva [2005-01-11 11:25]
Trevligt! :-)

Skrivet av: stefan [2005-01-11 11:08]
Välkommen och kul att du dök upp i säfsen

Skrivet av: djN [2005-01-11 8:48]
Go Kongo !!

Skrivet av: fimpen [2005-01-10 23:31]
Hej Per och varmt välkommen tillbaka! Hoppas du stannar längre en sist ;-)

Skrivet av: Feenie [2005-01-10 23:25]
Kul!!

Skrivet av: Balken [2005-01-10 22:32]
Lök>> Välkommen tillbaka!! :)

Skrivet av: Axel [2005-01-10 22:27]
Välkommen Per!

Skrivet av: Peiza [2005-01-10 22:01]
Roligt och få in dig i gänget Per, hoppas på fina långa natten-träningar framöver... utöver de 3:15 vi hann med i helgen =))



[Tillbaka]