INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Jul-jogg 2004-12-19 21:20 

Tomten inbjuder genom ombud åter till traditionsenlig juljogg på julaftons morgon.
Samling klockan 9 i Karslund. Joggning i ett tempo som passar alla.

Hoppas verkligen att vi ses!

Nyhet för året:
Tomten har i dag tillsammans med Nissarna bakat 56st specialdesignade KFUM-pepparkakor med kristyr. Hoppas att dom inte räcker!
(Alla som kommer bjuds dock glögg....)




Skrivet av:

Tomas Ekström
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1257


  [Tillbaka

Kommentarer 2 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: da Silva [2004-12-22 0:31]
I år ska jag inte försova mig och missa årets träning... :-/

Skrivet av: stefan [2004-12-19 22:06]
Underbart att man alltid kan lita på Tomten, hällsa och tacka honom Tjompen, Jag har för övrigt din nyckel och ditt låskort till KFUM.



[Tillbaka]