|
Jul-jogg
| 2004-12-19 21:20 |
Tomten inbjuder genom ombud åter till traditionsenlig juljogg på julaftons morgon. Samling klockan 9 i Karslund. Joggning i ett tempo som passar alla.
Hoppas verkligen att vi ses!
Nyhet för året: Tomten har i dag tillsammans med Nissarna bakat 56st specialdesignade KFUM-pepparkakor med kristyr. Hoppas att dom inte räcker! (Alla som kommer bjuds dock glögg....)
|
Kommentarer
| 2 inlägg hittills |
|
 |
| I år ska jag inte försova mig och missa årets träning... :-/ |
| Skrivet av: | stefan [2004-12-19 22:06] | |
|
 |
| Underbart att man alltid kan lita på Tomten, hällsa och tacka honom Tjompen, Jag har för övrigt din nyckel och ditt låskort till KFUM. |
[Tillbaka]
|