Jul-jogg 2004-12-19 21:20 

Tomten inbjuder genom ombud åter till traditionsenlig juljogg på julaftons morgon.
Samling klockan 9 i Karslund. Joggning i ett tempo som passar alla.

Hoppas verkligen att vi ses!

Nyhet för året:
Tomten har i dag tillsammans med Nissarna bakat 56st specialdesignade KFUM-pepparkakor med kristyr. Hoppas att dom inte räcker!
(Alla som kommer bjuds dock glögg....)



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1257


Skrivet av:

Tomas Ekström