|
Jul-jogg
| 2004-12-19 21:20 |
Tomten inbjuder genom ombud åter till traditionsenlig juljogg på julaftons morgon. Samling klockan 9 i Karslund. Joggning i ett tempo som passar alla.
Hoppas verkligen att vi ses!
Nyhet för året: Tomten har i dag tillsammans med Nissarna bakat 56st specialdesignade KFUM-pepparkakor med kristyr. Hoppas att dom inte räcker! (Alla som kommer bjuds dock glögg....)
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1257
Skrivet av:

Tomas Ekström
|