|
Dags för vinterns första träningshelg!
| 2004-12-07 22:52 |
Nu till helgen 10 - 12 Dec är det dags för vinterns första träningshelg. Gympa, Spinning, vakant och distans-ol står på programmet.
Helgen börjar med Ivas gympa i Karl-Johans skolan.
På lördag morgon har vi bokat 20 platser på spinningen på Gustavsvik. Dessa är i första hand tänkta för seniorer och juniorer. Om inte alla platserna fylls av dessa så är självklart övriga välkomna att vara med. Först till kvarn gäller. Kostnaden för spinningen är 55 kr per person alternativt 900 kr totalt. Alltså något billigare om vi är 17 st eller fler.
Sedan tar vi oss till Karlslund där ni under min övervakning får laga lunch. På eftermiddagen följer sen en ännu ej fastställd aktivitet. Om det är någon som har tillgång till en inomhushall får ni gärna höra av er till mig! Får vi ej tag i någon så kan det bli styrka/spänst/löpning i Karlslund eller ex. bowling.
På söndagen springer vi en härlig orienteringsbana Klockhammar och avslutar helgen i bastun.
Programmet ser ut så här:
Fredag 18.00 Gympa Karl-Johans skolan
Lördag 09.15 Spinning Gustavsvik 60-75 min
11.30 Lunch Karlslund (Chili con carne)
14.00 Ännu ej bestämd aktivitet p.g.a brist på inomhushall. Meddelas under onsdag/torsdag. Möjliga aktiviteter är innebandy/hinderbana inomhus, styrka/spänst/löpning utomhus eller ex bowling.
Söndag 10.00 Distans OL Klockhammar Avresa Karlslund 9.30. Passa på att springa orientering när det är barmark!
Anmäl er om ni tänker komma i kommentarsfältet. Ange: 1. Spinning 2. Mat 3. Om ni tänker vara med på lör em. Kanske beroende på aktivitet, men försök gissa!
|
Kommentarer
| 27 inlägg hittills |
| Skrivet av: | JoV [2004-12-12 17:31] | |
|
 |
| Tack för en bra och trevlig helg. |
| Skrivet av: | Frasse [2004-12-10 23:21] | |
|
 |
| Jag tar gärna en plats om det finns nån kvar .. |
| Skrivet av: | Dannor [2004-12-10 16:32] | |
|
 |
| Tar en plats på spinningen |
| Skrivet av: | Kristin J [2004-12-10 0:31] | |
|
 |
| Jag är gärna med på spinning om det är okej. |
| Skrivet av: | iva [2004-12-09 23:02] | |
|
 |
| spinning please! |
| Skrivet av: | fimpen [2004-12-09 22:25] | |
|
 |
| Jag vill gympa, spinna och käka mat! |
| Skrivet av: | Peiza [2004-12-09 18:09] | |
|
 |
| Hempa>> Jag betalar med klipp-kort, hoppas det går bra. |
| Skrivet av: | Hempa [2004-12-09 17:13] | |
|
 |
| Ändrad tid för spinningen. Vi samlas i entrén 9.15 och samlar in pengar från alla! |
| Skrivet av: | Nanna [2004-12-09 17:11] | |
|
 |
| Hej! Är gärna med på spinning - men är beredd att ge upp min plats om mer hårdsatsande OLare visar intresse för en ledig hoj! :) |
| Skrivet av: | Peiza [2004-12-09 11:32] | |
|
 |
| Jag kör spinning. |
| Skrivet av: | Hempa [2004-12-09 10:19] | |
|
 |
Jag tänker vara med på spinningen själv också. Nu är det 13 platser bokade. 7 kvar.
Kajsa>> Inga kontroller på söndag tyvärr.
|
| Skrivet av: | Malin [2004-12-09 10:02] | |
|
 |
| Jag vill vara med på spinningen |
| Skrivet av: | Piraten [2004-12-09 9:32] | |
|
 |
| Jag vill vara med på allt! |
| Skrivet av: | Emma [2004-12-09 8:14] | |
|
 |
| Jag hoppar över spinningen, men kommer till maten och eftermiddagspasset. Kommer på söndagens distans-OL om skolarbetet är klart. |
| Skrivet av: | Balken [2004-12-09 1:26] | |
|
 |
Jag vill vara med på rubbet. Pax!!
|
| Skrivet av: | Kajsa [2004-12-08 23:02] | |
|
 |
| Blir det kontroller i skogen på söndagen? |
| Skrivet av: | Jake [2004-12-08 19:45] | |
|
 |
| Ja kör fredans gympa och lördagens spinning,lunch och eftermiddagsaktivitet |
| Skrivet av: | Feenie [2004-12-08 17:54] | |
|
 |
| Spinning tack |
| Skrivet av: | Snorkfröken [2004-12-08 16:45] | |
|
 |
| Spinning, mat, skogsdistans och distans-OL, tack! |
| Skrivet av: | gurra [2004-12-08 16:23] | |
|
 |
| jag kör på jumbopaketet! middag,spinning och eftermiddagsaktivitet! STARKA BEN!! |
|
 |
1.96>>> Så sant, man behöver inte vara rädd att ta i och träna lite mer nu när träningssäsongen kommit igång. Så länge man håller ner tempot och håller sig på någorlunda mjukt underlag, samt ser till att äta och vila ordentligt mellan passen så klarar man rätt många timmar på få dagar.
Kom igen och anmäl er nu allihop! |
| Skrivet av: | Björne [2004-12-08 13:53] | |
|
 |
| 1, 2 och 3 |
| Skrivet av: | 1.96 [2004-12-08 10:34] | |
|
 |
| En tanke: Varför inte baka in torsdagens träningspass i helgen, det är ju ett bra skogsdistanspass inplanerat redan. Rocka igång helgen med 2 h där, jogga innan gympan, lördags em som DaS och JoV tyckte med distans och söndagen med OL banan + em alt träning, tex simning i g-vik. Då blir det ju 8-10 h på fyra dagar som ju är riktigt riktigt bra... |
| Skrivet av: | dg [2004-12-08 9:47] | |
|
 |
| Jag tycker också vi kan ta en sväng i skogen på lördag eftermiddag. Jag kommer att delta hela helgen. Har jag bokat plats på spinningen nu? |
| Skrivet av: | beh [2004-12-08 9:45] | |
|
 |
| Spinning, mat och eftermiddags pass för mig. |
| Skrivet av: | JoV [2004-12-08 8:23] | |
|
 |
Tycker också att de flesta borde ta chansen att springa en sväng på lördag eftermiddag.
Mat och spnning skulle passa mig.
|
|
 |
| Intresserad av spinning och mat på lördagen. På eftermiddagen tar jag en lugn skogstur på 60-90 minuter om nån är sugen på att sällskapa. På söndag ser jag fram mot ett härligt pass i Kilsbergsslänten. :-) |
[Tillbaka]
|