|
Dags för vinterns första träningshelg!
| 2004-12-07 22:52 |
Nu till helgen 10 - 12 Dec är det dags för vinterns första träningshelg. Gympa, Spinning, vakant och distans-ol står på programmet.
Helgen börjar med Ivas gympa i Karl-Johans skolan.
På lördag morgon har vi bokat 20 platser på spinningen på Gustavsvik. Dessa är i första hand tänkta för seniorer och juniorer. Om inte alla platserna fylls av dessa så är självklart övriga välkomna att vara med. Först till kvarn gäller. Kostnaden för spinningen är 55 kr per person alternativt 900 kr totalt. Alltså något billigare om vi är 17 st eller fler.
Sedan tar vi oss till Karlslund där ni under min övervakning får laga lunch. På eftermiddagen följer sen en ännu ej fastställd aktivitet. Om det är någon som har tillgång till en inomhushall får ni gärna höra av er till mig! Får vi ej tag i någon så kan det bli styrka/spänst/löpning i Karlslund eller ex. bowling.
På söndagen springer vi en härlig orienteringsbana Klockhammar och avslutar helgen i bastun.
Programmet ser ut så här:
Fredag 18.00 Gympa Karl-Johans skolan
Lördag 09.15 Spinning Gustavsvik 60-75 min
11.30 Lunch Karlslund (Chili con carne)
14.00 Ännu ej bestämd aktivitet p.g.a brist på inomhushall. Meddelas under onsdag/torsdag. Möjliga aktiviteter är innebandy/hinderbana inomhus, styrka/spänst/löpning utomhus eller ex bowling.
Söndag 10.00 Distans OL Klockhammar Avresa Karlslund 9.30. Passa på att springa orientering när det är barmark!
Anmäl er om ni tänker komma i kommentarsfältet. Ange: 1. Spinning 2. Mat 3. Om ni tänker vara med på lör em. Kanske beroende på aktivitet, men försök gissa!
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1248
Skrivet av:

Erik Harlén
|