|
Solfjädernrundan torsdag 25/11
| 2004-11-23 17:49 |
Torsdagsträningen från Karlslund blir denna vecka den traditionfyllda "solfjädrnrundan" och som alltid ges en uppiggande vätskekontroll hemma hos Familjen Norman.
Avlöp 18.00 från Karslund. I gemensam trupp springer vi till solfjädern spåret,där beroende på ambitionsnivå avverkar man 0-X antal varv på 2,5 kilometers spåret och sen tillbaka till Karlsund igen. Efter nåt varv på spåret stannar man till hemma hos Normans och tar sig en slurk varm o god saft, innan man åter tar benen i rullning och kör några varv till.
Man ska nog klara sig bra utan varken pannlampa el ol-skor.
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Skidåkare [2004-11-24 12:31] | |
|
 |
| Var rädd om spåren! |
[Tillbaka]
|