Torsdagsträningen från Karlslund blir denna vecka den traditionfyllda "solfjädrnrundan" och som alltid ges en uppiggande vätskekontroll hemma hos Familjen Norman. Avlöp 18.00 från Karslund. I gemensam trupp springer vi till solfjädern spåret,där beroende på ambitionsnivå avverkar man 0-X antal varv på 2,5 kilometers spåret och sen tillbaka till Karlsund igen. Efter nåt varv på spåret stannar man till hemma hos Normans och tar sig en slurk varm o god saft, innan man åter tar benen i rullning och kör några varv till.
|