|
KFUM:s Julmarkanden 4 december i Betelkyrkan
| 2004-11-15 19:07 |
Även i år blir det julmarkand i Betelkyrkan, bredvid Åhlens kl 10.00 - 14.00. Vi håller som vanligt i kaffeserveringen, ett lotteri, chokladhjul m.m. Till kaffeseveringen behöver vi hembakat bröd och personal fredag kväll och kl 9.00 - 15.00 på lördagen.
Bröd som vi behöver är bullar, matbröd (till goda smörgåsar), mjuka kakor och småkakor. Jag har fått en del anmälningar, minst av småkakor men även övriga sorter behövs. Arbetsuppgifterna är servering, försäljning, påfyllning, disk och torkning, kaffekokning samt förarbete och städning.. Arbetspassen är 9.00 - 11.00, kl 10.00 - 12.00, 11.00 - 13.00 och 12.00 -15.00. till pass 1 finns många anmälda men övriga ser ganska tomma ut. Anmälan om brödbakning och arbetspass kan göras till Birgitta Arlebo, 27 44 44, i klubbstugan på torsdagskvällarna och här nedan som en kommentar.
|
Kommentarer
| 8 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Lina Jonhed [2004-12-02 11:15] | |
|
 |
| Jag har bakat två st mjuk pepparkaka som Ulla tar med. |
| Skrivet av: | Henrik Nord [2004-11-19 11:08] | |
|
 |
| Jag fixar en uppsättning småkakor |
| Skrivet av: | Lars Ekström [2004-11-18 11:24] | |
|
 |
| Inga och Lars kan stå i ett lotteri mellan 11.00- 13.00 |
| Skrivet av: | Jennie [2004-11-18 10:54] | |
|
 |
| Jag fixar en omgång "mjuk kaka". |
| Skrivet av: | Magnus Nilsson [2004-11-16 19:12] | |
|
 |
| Jag enrollerar Guldgänget till Chokladhjulet etc |
|
 |
| Jag kan troligen hjälpa till mellan c:a 10 och 13. |
| Skrivet av: | Gunilla Källman [2004-11-16 10:17] | |
|
 |
| Även jag kan baka 2 sorters småkakor. Jag är bortrest den 4/12 så något pass kan jag inte ställa upp på, tyvärr. |
| Skrivet av: | Annica Magnuson [2004-11-15 20:52] | |
|
 |
| Jag bakar gärna två sorters småkakor men vi har släktkalas med kusinträff den helgen så vi vet ej om det finns utrymme för julmarknadsjobb ännu. |
[Tillbaka]
|