INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KFUM:s Julmarkanden 4 december i Betelkyrkan 2004-11-15 19:07 

Även i år blir det julmarkand i Betelkyrkan, bredvid Åhlens kl 10.00 - 14.00. Vi håller som vanligt i kaffeserveringen, ett lotteri, chokladhjul m.m. Till kaffeseveringen behöver vi hembakat bröd och personal fredag kväll och kl 9.00 - 15.00 på lördagen.

Bröd som vi behöver är bullar, matbröd (till goda smörgåsar), mjuka kakor och småkakor. Jag har fått en del anmälningar, minst av småkakor men även övriga sorter behövs. Arbetsuppgifterna är servering, försäljning, påfyllning, disk och torkning, kaffekokning samt förarbete och städning.. Arbetspassen är 9.00 - 11.00, kl 10.00 - 12.00, 11.00 - 13.00 och 12.00 -15.00. till pass 1 finns många anmälda men övriga ser ganska tomma ut. Anmälan om brödbakning och arbetspass kan göras till Birgitta Arlebo, 27 44 44, i klubbstugan på torsdagskvällarna och här nedan som en kommentar.




Skrivet av:

Birgitta Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1231


  [Tillbaka

Kommentarer 8 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Lina Jonhed [2004-12-02 11:15]
Jag har bakat två st mjuk pepparkaka som Ulla tar med.

Skrivet av: Henrik Nord [2004-11-19 11:08]
Jag fixar en uppsättning småkakor

Skrivet av: Lars Ekström [2004-11-18 11:24]
Inga och Lars kan stå i ett lotteri mellan 11.00- 13.00

Skrivet av: Jennie [2004-11-18 10:54]
Jag fixar en omgång "mjuk kaka".

Skrivet av: Magnus Nilsson [2004-11-16 19:12]
Jag enrollerar Guldgänget till Chokladhjulet etc

Skrivet av: Gunnel Öst [2004-11-16 17:20]
Jag kan troligen hjälpa till mellan c:a 10 och 13.

Skrivet av: Gunilla Källman [2004-11-16 10:17]
Även jag kan baka 2 sorters småkakor. Jag är bortrest den 4/12 så något pass kan jag inte ställa upp på, tyvärr.

Skrivet av: Annica Magnuson [2004-11-15 20:52]
Jag bakar gärna två sorters småkakor men vi har släktkalas med kusinträff den helgen så vi vet ej om det finns utrymme för julmarknadsjobb ännu.



[Tillbaka]