Även i år blir det julmarkand i Betelkyrkan, bredvid Åhlens kl 10.00 - 14.00. Vi håller som vanligt i kaffeserveringen, ett lotteri, chokladhjul m.m. Till kaffeseveringen behöver vi hembakat bröd och personal fredag kväll och kl 9.00 - 15.00 på lördagen. Bröd som vi behöver är bullar, matbröd (till goda smörgåsar), mjuka kakor och småkakor. Jag har fått en del anmälningar, minst av småkakor men även övriga sorter behövs. Arbetsuppgifterna är servering, försäljning, påfyllning, disk och torkning, kaffekokning samt förarbete och städning.. Arbetspassen är 9.00 - 11.00, kl 10.00 - 12.00, 11.00 - 13.00 och 12.00 -15.00. till pass 1 finns många anmälda men övriga ser ganska tomma ut. Anmälan om brödbakning och arbetspass kan göras till Birgitta Arlebo, 27 44 44, i klubbstugan på torsdagskvällarna och här nedan som en kommentar.
|