INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KFUM Örebro/Världens Barn behöver DIG lörd 13/11! 2004-11-10 13:35 

Två delar: 1 Skrammel med insamlingsbössa någon/ra timma/r på lördag. 2 Hjälp med Tacon vid Öppet Hus på KFUM på kvällen. Läs mer!

Ett 10-tal pers ytterligare vore idealet för att klara av vad man önskar av oss i Örebros södra citydel kl 10-15. Pass på 1-2 timmar! Välj själv! Anmäl er via hemsidans Anmälningsida eller kfum@kfumorebro.org.
2-3 st ytterligare som hjälper till med tacon m.m. på lördagkvällen Öppet Hus i KFUM-huset vore kanon. Kanske några föräldrar med ungdomar i det Öppna Huset!? Anmälan som ovan.
Ni hörde båda uppropen på TIMMEN! Nu är det dags att slå till!




Skrivet av:

Lars Hellstrandh
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1223


  [Tillbaka



[Tillbaka]