|
KFUM Örebro/Världens Barn behöver DIG lörd 13/11!
| 2004-11-10 13:35 |
Två delar: 1 Skrammel med insamlingsbössa någon/ra timma/r på lördag. 2 Hjälp med Tacon vid Öppet Hus på KFUM på kvällen. Läs mer!
Ett 10-tal pers ytterligare vore idealet för att klara av vad man önskar av oss i Örebros södra citydel kl 10-15. Pass på 1-2 timmar! Välj själv! Anmäl er via hemsidans Anmälningsida eller kfum@kfumorebro.org. 2-3 st ytterligare som hjälper till med tacon m.m. på lördagkvällen Öppet Hus i KFUM-huset vore kanon. Kanske några föräldrar med ungdomar i det Öppna Huset!? Anmälan som ovan. Ni hörde båda uppropen på TIMMEN! Nu är det dags att slå till!
[Tillbaka]
|